Velkommen til DMI

Velkommen til Døllefjelde Musse Idrætsforening.

Vi er glade for, at kunne byde dig og dine forældre velkommen i DMI, og vi vil i den forbindelse gerne dele lidt oplysninger om klubben med jer, så I forhåbentlig falder godt til hurtigst muligt.

Som ungdomsspiller i DMI, bliver man en del af et socialt fællesskab. Vi deltager i stævner for de yngste af klubbens ungdomsspillere og er en del af DBU's turneringer med den ældste del af ungdommen. Hvert år afholdes der ungdomsafslutning, hvor hvert hold bliver hyldet, og hvor også forældre samt søskende og venner er velkomne.

Løbende afholdes arrangementer, hvor vores ungdomsafdeling kan komme og have en hyggelig aften i klubben, uden det behøver at handle om fodbold - eksempelvis en årlig aktivitetsdag.

Vi tilstræber, at have de bedste, og mest engagerede trænere, hvorfor de så ofte som muligt modtager faglig sparring eller deltager på trænerkurser.